tisdag 2 mars 2010

Titta vad jag hittat!

Det blir många inlägg nu...och oooooo vad roligt det vore om fler vågade kommentera! :) Snyggt eller fult? Bra eller dåligt? Tips & Trix? Vi TROR det är ganska många som är inne och läser men man vet ju aldrig... Men, jag ska inte tjata, vi vet ju att vi har några stabila läsare iaf och det är vi glada för! :)

Det jag ville visa var min senaste upptäckt: ett alternativ till Vipps turkosa badrumsaccessoarer!! Saniscan (ett danskt företag såklart - danskarna kan det här med design vill jag lova) har precis lanserat en ny kollektion i rött, svart och *tadaaa* turkost! Det kan bero på att turkos tydligen är utsedd till årets färg 2010, något jag givetvis inte visste om förrän nu men det känns ju alltid bra att vara inne! Jag tror att jag inom kort måste bege mig till Lindströms i Lomma (som är återförsäljare) och spana in priser. De bara MÅSTE ju vara rejält mycket billigare än VIPP och jag tycker faktiskt de står sig utseendemässigt mycket bra i jämförelse!


3 kommentarer:

  1. Mycket snyggt alltihop! Men den som jag tyckte gröna (var jag nu fick den tanken ifrån...) tapeten är svår att bedöma. Den vit-vita är dock kanon (var kan vi ha den i vår lägenhet?). Och så får vi inte glömma att Micke verkar ha hittat det optimala solskyddet till sommaren......

    Kramar i första hand till den lille glade tumstocksmannen från er trogna bloggkommentator ;-)

    SvaraRadera
  2. Följer er renovering med nöje och har lyckats läsa ikapp det mesta nu i alla fall =)
    Vad duktiga ni är och vad ni jobbar!!! Imponerande minst sagt!! Det blir sååå snyggt överallt, inga invändningar =)

    Kram Helena Lindmark

    SvaraRadera
  3. Tack! :-)) Jag kan hålla med om att den grå/brun/gröna tapeten är svår att visa, det får bli en livebild när den väl sitter på väggen sedan! Den vit-vita hade väl passat utmärkt som fondvägg bakom TV:n? Alternativt bakom soffan. Båda funkar!

    SvaraRadera