måndag 1 mars 2010

Tillägg av designchefen

Som designansvarig kände jag att jag behövde förfina informationen något gällande tapeterna och så fick jag chansen att ta med två detaljbilder dessutom! :)

Det här är tapeten som ska vara i vardagsrummets "soffhörna". Färgen ser dock oerhört märklig ut - den är mörkgrå (och inte brun) och de blåa krumelurerna bildar de större "rutmönstren" man kan se i Mickes inlägg nedan. Från Boråstapeters Passion-kollektion

Den här tapeten har vi idag som fondvägg i vårt sovrum, fast med en ljusblå grund och silverfärgade "träd". Nu blir den vit-vit men får fortsätta att vara fondvägg i vårt sovrum. Från Boråstapeters Garden-kollektion

Det börjar bli dags att hitta accessoarer till badrum och toalett och efter en hel dels rekande (det ligger lite i min natur om man säger så...) så tycker jag att Zacks produkter ligger i topp både med avseende på design och pris. Den här toalettpappershållaren har köpts in i två exemplar från Miljögården och kommer troligtvis att kompletteras med krokar och handdukshängare i samma serie


Den här lampan är den som syns i två exemplar på Mickes fantastiska badrumsmöbel-ritning nedan! Från badrumsbutiken.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar